Стан освітнього процесу в період військового стану.
Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати здобувачів освітив період військового стану, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто. В умовах дистанційного навчання, коли вчителі й здобувачі освіти не можуть бути поруч, взаємодія між усіма учасниками освітнього процесу: адміністрацією закладу освіти, вчителями, здобувачами освіти і батьками набула особливої важливості.
Надання якісних освітніх послуг учням закладу освіти відбувається за допомогою платформи Google Meet , Zoom та Viber відповідно до розкладу та календарного планування вчителів - предметників. Також на сайті закладу освіти в розділі «Дистанційне навчання» було розміщено список освітніх ресурсів, які можуть бути використані в процесі дистанційної підтримки освітнього процесу під час навчання з елементами дистанційних технологій. Разом з тим вчителі не обмежені у програмах та платформах, враховано педпрацівниками технічних можливості здобувачів освіти кожного окремого класу, кожного учня що перебуває за межами країни. Навчання відбувається в синхронному та асинхронному режимах, також проводяться індивідуальні навчальні консультації(за потреби) для ВПО ( у закладі на даний час 5 тимчасово зарахованих учнів у 1,3,4,5,7 класах), а також для учнів , що перебувають за кордоном.
Для реалізації завдань індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти вчителі проаналізували календарно-тематичне планування, визначили теми для вивчення в дистанційному режимі, розробили тематичні завдання в системі онлайн у межах встановленого навантаження. Вчителі під час дистанційного навчання, коли учні значну кількість матеріалу мали опанувати самостійно, чітко вимірювали і прогнозували час, який знадобиться дітям на виконання завдань, а також узгоджували в педколективі графік дистанційних робіт, щоб зберігати рівномірний розподіл навантаження протягом робочого тижня.
Ще одним із завдань вчителів стала організація комунікації не тільки із здобувачами освіти але і з їхніми батьками, яка відбувалась через телефонний зв’язок та месенджер VIBER.
Окрім цього класні керівники провели інструктажі батьків та учнів щодо організації дистанційної форми навчання під час військового стану та надали роз`яснювальну інформацію щодо дій під час повітряної тривоги , а також виконання завдань дистанційної форми навчання у Viber - групах.