Нова українська школа визначає 11 ключових компетентностей. Особливе місце займає компетентність здоров’язбереження. Це пояснюється тим, що стан здоров’я є показником духовного, соціально-економічного й людино біологічного добробуту населення, рівня цивілізованості країни. Педагогічна думка здійснює пошук нових пріоритетів в освіті та вихованні молодого покоління, у центрі яких – особистість дитини з її потребами й інтересами, життєвими цінностями. Найголовнішою цінністю, яку має плекати сучасна школа, є здоров’я дитини, його формування й підтримка на різних етапах навчання, тому педпрацівники теоретично та практично попрацювали над даною темою.
Говорили про :
1. Формування мотивації на здоровий спосіб життя школярів в умовах інноваційного освітнього середовища.(доп. Лемещенко О.О.)
2. Культура здоров’я учнів у педагогічній спадщині В. Сухомлинського і НУШ. (доп. Кищук - Багнюк Н.В.)
3.Тренінг «Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів. (доп. Марценюк Т.О.)
4.Здоров'язбережувальне освітнє середовище – важлива умова формування соціальної компетентності, пов’язаної із здоровим способом життя. (доп. Гандзюк І.С.)
5. Результати опитувань: "Здорова дитина"(метою якої було виявити навички батьків щодо формування у дітей звички до здорового способу життя), "Вивчення рівня знань учнів у питаннях формування ЗСЖ" (опитування для учнів гімназії) (доп.Стінянська Л.В.)
« повернутися